preloader

În perioada 1 septembrie 2022 - 31 august 2023,

ro-flag Liceul Tehnologic ”Sfântul Pantelimon” este membru în Parteneriatului strategic Erasmus+ cu titlul

„WE INTERNATIONALLY SHARE HAPPINESS”

nr. de referință 2022-1-RO01-KA220-SCH-000089307

Țări partenere:

turkey-flag Turcia x2

belgium-flag Belgia

malta-flag Malta

italy-flag Italia

spain-flag Spania

Principalele obiective ale proiectului:

  • Crearea unui cadru de susținere emoțională a elevilor afectați de restricțiile din ultimii ani în școlile noastre. Activitățile vor fi axate pe exprimarea, recunoașterea emoțiilor și a impactului acestora; pe dezvoltarea competențelor socio-emoționale și de autocontrol; pe conștientizarea efectelor emoțiilor în viața noastră de zi cu zi. Reducând frustrarea, putem întări sănătatea mintală, dat fiind că aceasta reprezintă barieră puternică pentru incluziune.
  • Să construim în școlile noastre un mediu care să stimuleze înlocuirea timpului pierdut în fața ecranelor: activități artistice, expoziție, fotografiere promovând emoțiile pozitive, a se exprima creativ și a deveni mai conștienți de ei înșiși și de ceilalți.
  • Să producă instrumente care să-i ajute pe studenții noștri să stabilească noi relații personale după o distanță socială atât de lungă în pandemie: accentul se va pune pe conexiunile sociale, munca de cooperare, creativitate și incluziune pentru a crește sentimentul de apartenență la comunitatea europeană și să întărească legăturile. Inclusiv, de asemenea, abilitățile de dezvoltare necesare interacțiunii directe (înțelegerea limbajului corpului), capacitatea de a se prezenta, lucrul în grup, dobândirea de cunoștințe și experiență, asertivitate.
  • Să construiască o atitudine de incluziune și de recunoaștere a diversități ca valoare: dezbateri pe marginea Agendei 2030 și pe tema drepturilor omului, acțiuni concrete de solidaritate; să dezvolte înțelegerea, să respecte diversitatea culturală; pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la persoanele cu nevoi diferite.
  • Să creăm un mediu de sprijin în școlile noastre pentru a reduce sentimente precum anxietatea, grijile, tristețea, incertitudinea au afectat viața și psihicul adolescenților. Inclusiv activitățile fizice vor contribui la îmbunătăți stimei de sine în rândurile grupului țintă, la o mai bună orientare către scop, la a deveni mai încrezător. Astel vom contribui la evitarea excluziunii (inclusiv a auto-excluderii) și la dezvoltarea unei atitudini pozitive față de școală, care este una dintre principalele precondiții pentru succes.
  • Dezvoltarea competențelor cheie ale participanților direcți: cele mult lingvistice; competențele sociale și de a învăța să înveți, cele digitale. Ex.: Competențele Web2 Tools și o atitudine adecvată pentru a accepta și a confrunta mai bine provocările vieții: memorie, jocuri, competiții sportive, activități destinate dezvoltării abilităților IT și a celor de rezolvare de problemelor în învățarea formală și informală, de comunicare și de cercetare într-un mediu multicultural; pentru a stimula creativitatea și inovația.
  • Creșterea gradului de conștientizare cu privire la schimbările climatice: activități în aer liber și acțiuni concrete în favoarea mediului; utilizarea mobilității durabile, încurajând o abordare ecologică; promovarea utilizării materialelor fără plastic pentru activități ecologice, creând sensibilitate față de sustenabilitate.
  • Să ofere cadrelor didactice noi instrumente didactice bazate pe metode moderne.

În cadrul proiectului Erasmus+ „WE INTERNATIONALLY SHARE HAPPINESS”, nr. de referință 2022-1-RO01-KA220-SCH-000089307, am încheiat deja primul semestru de proiect, acesta fiind cuprins în primul număr din newsletter-ul nostru.

Descarcă Document